Відкрити меню

Щодо блокування та закриття рахунків платіжних систем


Щодо блокування та закриття рахунків платіжних систем

На жаль, подекуди клієнтські рахунки у платіжних системах блокуються (обмежуються), а деколи й зовсім закриваються. Закриття рахунку відрізняється від обмеження тим, що воно є безповоротним і означає припинення співпраці банківської установи з клієнтом. До подібного заходу банки вдаються рідко, у найбільш кричущих випадках тих чи інших порушень правил установи з боку клієнта. Тому поговоримо про те, як уникнути блокування банківського рахунку (обмеження).

Чому банки обмежують (блокують) рахунки?

Причиною може стати нестандартна активність клієнта за рахунком та проведення підозрілих операцій. Підставою для блокування стає передусім спрацювання кількох підозрілих критеріїв:

  • входження клієнта в онлайн кабінет з незнайомого системі пристрою;
  • фіксування платіжною системою заходу до кабінету клієнта шляхом використання нестандартного пристрою та сплеска клієнтської бізнес-активності у нестандартний для цього час доби;
  • неможливість для менеджерів системи зв’язатися з клієнтом за заявленими ним даними для контактів;
  • проведення клієнтом операцій на нестандартно великі суми (у разі, якщо відрізняються сума платежу і стандартна середня сума операції за рахунком);
  • здійснення оплати новому контрагенту без надання до банківської установи попередньої інформації про це;
  • відправлення коштів на адресу проблемного контрагента, щодо якого фінансова установа має негативну інформацію;
  • вимога клієнта, поставлена перед необанком, щодо негайного здійснення платежу;
  • відсутність у клієнта повноти інформації щодо специфіки організації бізнесу у власній компанії, що призводить до неможливості надання роз’яснень щодо змісту проведених операцій;
  • надання клієнтом суперечливої інформації;
  • залишення незначної суми коштів на клієнтському рахунку (сума вхідного надходження і наступної вихідної транзакції рівні, або вихідна трохи менша, що розцінюється як показник shell компанії і може спричинитися до розриву ділових стосунків з системою).

Щодо блокування та закриття рахунків платіжних систем

Що слід врахувати для безпроблемного функціонування рахунку?

Рахунок буде працювати безпроблемно та комфортно, якщо:

  • Клієнт постійно перебуває на зв’язку та активно комунікує з банком. Варто потурбуватися стосовно того, щоб клієнтський фінансовий номер завжди був доступний до використання у процесі комунікації з платіжною установою. Слід пам’ятати про необхідність регулярно переглядати власну пошту. Ні в якому разі не варто ігнорувати листи, які надійшли до онлайн-
    кабінету.
  • Клієнт пам’ятає про важливість перебувати у готовності документального підтвердження будь-якої з транзакцій по рахунку. Не слід відкладати на потім документальне підкріплення угоди. Варто слідкувати за тим, щоб пакет усіх необхідних документів завжди був у межах досяжності, щоб у будь-який момент його можна було за вимогою надати працівникові
    платіжної установи.
  • Клієнт надає відповіді на запитання менеджерів спокійно, оперативно і у повному обсязі. При цьому він уникає нервозності, незгоди із запитом. Гарячкування і безапеляційна вимогливість у спілкуванні з працівниками платіжної установи можуть тільки погіршити ситуацію.
  • Клієнт готовий до надання всіх запитуваних документів, а також відповідей, яким би несподіваним не здався йому запит. Необанком виконується ретельний контроль стосовно усіх клієнтських операцій, тому задля безперебійної роботи рахунків варто йому допомагати.
  • Клієнт перевіряє своїх партнерів, особливу увагу приділяючи новим контрагентам. Необачність у виборі партнера подекуди стає причиною неприємностей.
  • Клієнт не забуває заздалегідь погодити з платіжною системою старт роботи із новим контрагентом.
  • Клієнт уникає проведення нетипових і нестандартних платежів.
  • Клієнт своєчасно інформує щодо нового напрямку бізнесу (до початку операцій по рахунку в рамках нового бізнес-вектору).
  • Клієнт заздалегідь узгоджує з системою нетипові й складні для його діяльності угоди.

У разі блокування рахунку слід розпочати активну комунікацію з фінансовою установою. Від її якості залежить, як у подальшому будуть розвиватися події – або рахунок буде системою розблоковано, або його буде безповоротно закрито.

382 перегляди

© 2024 · Безкоштовні зразки заяв та документів.
Використання матеріалів сайту можливе лише при наявності гіперпосилання на pozovna.in.ua.
Форма зворотнього зв'язку