Відкрити меню

Зразки резюме менеджера

Зразок резюме менеджера

Слово «менеджер» в Україні останнім часом набуло особливої популярності: менеджерами в нашій країні називаються практично всі, хто відповідальний за який-небудь напрямок в діяльності. Однак мало хто знає і розуміє справжнє значення цього слова. Слово «менеджер» утворилося від англомовного аналога «manager», що в перекладі на українську мову означає «керуючий». Тобто це особа, яка відповідає за роботу якогось напрямку на підприємстві або керуючий цілою компанією і маючий в своєму підпорядкуванні персонал.

Ключовими розділами резюме для всіх видів менеджменту є: професійні навички, знання та досвід роботи.

Головним джерелом знань і умінь в кар’єрі менеджера є навчання. Стати менеджером може практично будь-яка людина, незалежно від його початкових знань і віку. Однак варто відзначити один важливий нюанс, який відрізняє цю професію від багатьох інших: протягом всієї своєї діяльності потрібно безперервно навчатись, здобувати нові навички. Безперервне навчання характерно і для інших професій, але в кар’єрі менеджера, воно особливо важливо. В своєму резюме вкажіть, що ви займаєтеся самонавчанням: читаючи, наприклад, сучасну спеціалізовану літературу або відвідуючи професійні тренінги та семінари, набуваючи нові знання.

Діяльність менеджера має неоднорідну і складну структуру, тому недостатньо просто мати знання: необхідно бути професіоналом володіти спеціальними навичками і вміннями, які стануть в нагоді у роботі, мати практичний досвід в цій сфері.

Практичний досвід нерозривно пов’язаний з професійним та кар’єрним ростом фахівця так як, чим вище людина піднімається по кар’єрних сходах, тим більше зростають її обов’язки і відповідальність. Тому в резюме менеджера, мабуть, головне не наявність формальних свідоцтв (атестат, диплом, сертифікат і т.д.), що підтверджують його професіоналізм, а важлива зовнішня оцінка успішності на практиці.

Зразок резюме менеджера з продажу на українській мові

Заваров Олексій Петрович
(Oleksiy P. Zavarov)

Фото в резюме менеджера з продажу Дата народження: 03.10.1975
Місто: Харків
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: 0000@gmail.com

Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу.

Освіта:

вересень 1996 р. – червень 2000 р., Харківський державний університет менеджменту і бізнесу, факультет «економіки і управління», спеціальність «економіст», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2000 р. – червень 2001 р., Харківський державний університет менеджменту і бізнесу, факультет «економіки і управління», спеціальність «економіст», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:

червень – вересень 2006 р. – Курси «Інтернет маркетинг», м. Харків.
січень – квітень 2009 р. – Курси англійської мови, «WeCanTranslate», м. Харків.
липень 2009 р. – Семінар «Вміння продавати», «Продаван», м. Харків.

Досвід роботи:

Помічник менеджера з продажу

червень 2001 р. – вересень 2002 р. ТОВ «СантехСвіт», м. Харків.
Функціональні обов’язки:
– оптовий продаж продукції власного виробництва (сантехніка);
– пошук нових клієнтів;
– моніторинг ринку та конкурентів;
– контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
– забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
– ведення внутрішньої звітності;
– ведення переговорів;
– обробка вхідної кореспонденції;
– контроль виконання обов’язків клієнтів;
– виконання особистих доручень керівника.

Менеджер з продажу

вересень 2002 р. – червень 2014 р. салон-магазин автозапчастин «ВантажАвто», м. Харків.
Функціональні обов’язки:
– консультування клієнтів;
– продаж авто запчастин на вантажні автомобілі;
– ведення документообігу;
– робота з касою;
– проведення презентацій;
– проведення рекламних акцій;
– робота зі складом;
– контроль продажу авто запчастин;
– робота з базою і програмами з підбору автозапчастин;
– робота з паперовими каталогами.

Старший менеджер з продажу

червень 2014 р. – квітень 2017 р. ТОВ «ВінтажСпорт», м. Харків.
Функціональні обов’язки:
– пошук нових клієнтів;
– підтримання існуючої клієнтської бази;
– Інтернет продажів (продаж товару, ведення замовлень, оновлення даних, проведення консультацій);
– проведення презентацій, виставок;
– проведення рекламних акцій;
– пошук нових ринків збуту;
– просування ексклюзивного товару;
– управління персоналом (7 чол.);
– контроль ведення документації;
– відстеження платіжних документів;
– контроль товарних залишків;
– організація оптових продажів.

Професійні навички:

– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
– навички Інтернет продажу;
– навички ведення документообігу;
– навички проведення рекламних компаній;
– грамотна письмова та усна мова;
– навички управління персоналом;
– вміння вільно вести переговори;
– Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень, французька – середній рівень.

Особисті якості:

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружений.
Можливість відряджень: так.
Власне авто: так.
Хобі: спорт (плавання, теніс), іноземні мови.

 

Резюме менеджера з персоналу

Борисенко Сергій Григорович
(Sergiy G. Borisenko)

Фото в резюме менеджера з персоналу Дата народження: 15.07.1977
Місто: Київ
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: 0000@gmail.com

Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з персоналу.

Освіта:

вересень 1996 р. – червень 2000 р., Житомирський державний університет ім. Івана Франка, факультет «Соціально-психологічний», спеціальність «Психолог», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2000 р. – червень 2001 р., Житомирський державний університет ім. Івана Франка, факультет «Соціально-психологічний», спеціальність «Психолог», диплом магістра (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:

червень 2006 р. – Курси «Управління персоналом», «Центр підготовки кадрів», м. Київ.
січень – квітень 2009 р. – Курси англійської мови, «Welcome», м. Київ.
липень 2009 р. – Тренінг «Успішне управління персоналом», «ТренінгЦентр», м. Київ.

Досвід роботи:

Менеджер з персоналу

червень 2001 р. – вересень 2002 р. ТОВ «ДМ-Світ», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– пошук і підбір персоналу;
– кадрове діловодство (прийом, звільнення, відпустки, трудові книжки, особисті справи);
– організація навчання персоналу;
– розрахунок премій та бонусів;
– мотивація персоналу.

Менеджер з персоналу

вересень 2002 р. – березень 2014 р. ТОВ «Безпека +», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
Пошук і підбір персоналу різного рівня:
– складання та розміщення інформації про вакансії,
– аналіз резюме,
– проведення співбесід.
Кадрове діловодство в повному обсязі:
– прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників;
– складання і контроль графіка відпусток;
– формування та ведення особових справ;
– ведення та складання трудових договорів, додаткових угод, посадових інструкцій;
– розрахунок трудового стажу;
– оформлення всіх видів довідок, характеристик.
Бухгалтерські обов’язки:
– формування довідок;
– складання реєстрів на банківські карти і контроль їх виготовлення;
– повний розрахунок співробітників при звільненні;
– ведення каси (1С);
Взаємодія з усіма підрозділами компанії.

Менеджер з персоналу/Офіс-менеджер

березень 2014 р. – травень 2015 р. будівельна компанія «МістБудПроект», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– пошук і підбір персоналу;
– ведення кадрового діловодства;
– керівництво персоналом і контроль;
– складання розкладу та графіків роботи;
– організація навчання персоналу;
– виконання обов’язків офіс-менеджера, особистого секретаря генерального директора;
– планування, підготовка і проведення заходів.

Професійні навички:

– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1С 8 (кадри, склад, бухгалтерія);
– навички управління персоналом;
– знання кадрового діловодства;
– досвід пошуку і підбору персоналу різного рівня;
– організаційні навички;
– навички забезпечення діяльності організації;
– Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: не одружений.
Діти: ні.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Власне авто: так.
Хобі: футбол, теніс.

 

Резюме менеджера з туризму

Чурко Галина Василівна
(Galina V. Churko)

Фото в резюме менеджера з туризму Дата народження: 01.12.1975
Місто: Київ
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: 0000@gmail.com

Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з туризму.

Освіта:

вересень 1996 р. – червень 2000 р., Бердянський університет менеджменту і бізнесу, факультет «економіки, управління та інформаційних технологій», спеціальність «менеджер з туризму», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2000 р. – червень 2001 р., Бердянський університет менеджменту і бізнесу, факультет «економіки, управління та інформаційних технологій», спеціальність ««менеджер з туризму», диплом магістра (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:

червень 2006 р. – Курси «Психологія продажу», «МайстерКурс», м. Київ.
січень – квітень 2009 р. – Курси англійської мови, «WeCanTranslate», м. Київ.
липень 2009 р. – Семінар «Україна туристична», «ТревелУкраїна», м. Київ.

Досвід роботи:

Помічник менеджера з туризму

червень 2001 р. – вересень 2002 р. ТОВ «Світ Мрій», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– надання телефонних консультацій;
– введення нових напрямків;
– продаж турів за популярними напрямками (Туреччина, Єгипет, ОАЕ, Іспанія, Франція, Італія);
– обслуговування корпоративних і індивідуальних клієнтів;
– укладання договорів;
– розміщення рекламних оголошень;
– виконання функцій офіс-менеджера;
– організація і проведення корпоративних заходів.

Менеджер з туризму

вересень 2002 р. – червень 2014 р. ТОВ «Подорожуй», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– консультування клієнтів;
– маркетинг з продажу турів;
– ведення клієнтської бази;
– прийом, перевірка та підготовка документів на паспорти та візу;
– видача готових паспортів;
– отримання візи;
– ведення службової документації;
– бронювання готелів та квитків;
– оформлення страхових полісів.

Професійні навички:

– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет;
– досвід роботи з клієнтами;
– вміння працювати з документами;
– навички проведення рекламних компаній;
– досвід роботи з системами онлайн замовлень та бронювання;
– досвід особистих подорожей;
– спеціалізація на країнах ЄС;
– досвід ведення та розширення бази клієнтів;
– власна клієнтська база;
– Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень, французька – середній рівень.

Особисті якості:

Відповідальність, уважність до деталей, пунктуальність, багатозадачність, вміння працювати з великими обсягами інформації.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: спорт (плавання, теніс), іноземні мови.

Тим хто тільки розпочинає свою кар’єру, запам’ятайте, що успішна кар’єра менеджера будується на трьох складових:

  • Технологічна – передбачає знання технології управління персоналом, досвід у складанні управлінських схем і рішень;
  • Адміністративна – включає в себе наявність досвіду в керівництві і управлінні людьми (як окремого працівника, так і персоналу в цілому), знання методів і прийомів управління;
  • Спеціальна – знання і досвід в сфері менеджменту, плюс знання фахівця.

Тому, не бійтеся нового, та виховую в собі любов до знань: безперервне навчання – це ключ до успіху.

Більше готових прикладів резюме на українській мові в розділі зразки резюме. Бажаємо успіху в пошуках достойної роботи!

© 2024 · Безкоштовні зразки заяв та документів.
Використання матеріалів сайту можливе лише при наявності гіперпосилання на pozovna.in.ua.
Форма зворотнього зв'язку