Зразок резюме продавця
Резюме відіграє важливе значення при працевлаштуванні. По суті, через резюме роботодавець знайомиться з потенційним працівником, і якщо вдасться його зацікавити, то можна чекати на співбесіду, на якій у вас будуть всі шанси отримати бажану роботу.
Не кожен знає, як правильно складати резюме, і в результаті, виходять не інформативні та не структуровані анкети. У резюме продавця недостатньо перерахувати попередні місця роботи та освіту – роботодавцю потрібно зрозуміти ваші здібності.
Отже, як скласти резюме на роботу продавця? Відразу розберемо, що потрібно потенційному роботодавцю. А йому потрібно щоб працівник міг:
- Кваліфіковано запропонувати покупцеві товар, та розуміти, що саме продається.
- Бути охайним і ввічливим. Продавець повинен охайно виглядати, вміти правильно поводитися, бути ввічливим. З такими людьми набагато приємніше спілкуватися.
- Бути зібраним. У роботі продавця цінується пунктуальність і уважність до дрібниць. Це важливо при виставленні рахунків, формуванні заявок і т.д.
- Бути зацікавленим у зростанні продажів. Кожному роботодавцю подобається, коли працівник ставиться до його бізнесу, як до свого.
- Вміння утримувати покупців, йти їм на зустріч – ці якості обов’язково повинні знайти відображення в резюме.
Отже, при перегляді резюме, роботодавець, в першу чергу, зверне увагу саме на ваші здібності і на те, наскільки вони співвідносяться з його потребами. Однак, це на значить, що для роботодавця неважливі ваша освіта та досвід роботи.
Спеціалізована освіта та досвід роботи – це ще одна ваша перевага. Тому в хронологічній послідовності детально перераховуємо всі попередні місця роботи, вказуємо професійні обов’язки. Що стосується досягнень у торгівлі, то краще згадати ті, які ви самі вважаєте видатними.
Завершувати резюме слід переліченням ваших особистих якостей. Як бачите, нічого складного в складанні резюме продавця немає.
Резюме продавця на українській мові
Левінов Андрій Валентинович
(Andriy V. Levinov)
Дата народження: 02.22.1972 Місто: Київ Моб. телефон: (000) 000 00 00 E-mail: 0000@gmail.com |
Ціль: Заміщення вакантної посади продавця.
Освіта:
вересень 1995 р. – червень 1999 р., Київський національний університет технологій та дизайну (КНУТД), факультет «Підприємництва та права», спеціальність «Готельно-ресторанна справа», диплом бакалавра (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
березень – грудень 2008 р. – Курси англійської мови, «Спілкуйся Вільно», м. Київ.
липень 2010 р. – Курси «Комп’ютерна каса», м. Київ.
Досвід роботи:
Продавець
червень 2000 р. – серпень 2002 р. Магазин дитячого одягу «Bunny», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– консультування покупців;
– робота з касою;
– викладка товару;
– робота в програмі “Мій склад”;
– відкриття/закриття зміни;
– участь в проведенні інвентаризації;
– консультування та продаж товару в Instagram і Telegram;
– наповнення Instagram сторінок новими товарами;
– зйомка товару для Instagram.
Продавець-консультант, старший продавець
серпень 2002 р. – березень 2014 р. Будівельний магазин «Вектор», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– консультування та продажі товарів роздрібним клієнтам і будівельним компаніям;
– оформлення розрахунків з покупцями;
– організація роботи продавців (5 чол.);
– виконання плану продажів;
– інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
– забезпечення порядку в торговому залі;
– викладка товару (мерчендайзинг).
Старший продавець
березень 2014 р. – теперішній час. Меблевий магазин «Софіно+», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
– організація роботи відділу м’яких меблів (4 чол.);
– консультування покупців;
– з’ясування потреб по асортименту диванів і їх комплектації, підбір тканин;
– продаж та оформлення покупки в програмі CleverSofa;
– робота з касою;
– ведення документації;
– підтримка порядку в залі;
– підготовка і розміщення рекламних матеріалів на дошках оголошень;
– обробка вхідних дзвінків і пошти.
– ведення клієнтської бази.
Професійні навички:
– володію комп’ютером та оргтехнікою;
– досвід роботи з непродовольчими товарами;
– навички роботи з касовим апаратом;
– уміння вирішувати конфліктні ситуації;
– вміння працювати в команді;
– досвід проведення інвентаризації;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Ввічливий, комунікабельний, освічений, презентабельна зовнішність, націлений на досягнення результатів.
Додаткова інформація:
Не одружений. Займаюсь спортом. Без шкідливих звичок. Готовий працювати в нічний час.
Більше готових прикладів резюме українською мовою в розділі зразки резюме. Бажаємо успіху в пошуках достойної роботи!