Відкрити меню

Щодо правильного оформлення ФОП найманого працівника


Щодо правильного оформлення ФОП найманого працівника

По проведенні реєстрації бізнесу та з початком діяльності підприємства перед його керівником постає задача найму для своєї організації штату працівників. У ході здійснення найму необхідно діяти згідно трудового та податкового законодавства, якими регулюється кількість працівників, а також обсяг податків з виплати заробітку.

Які документи необхідно надати роботодавцю при наймі?

При оформленні трудового договору ФОП майбутній працівник повинен надати роботодавцю перелік документів, який складається:

  • з трудової книжки;
  • паспорту;
  • податкового коду.

Цей перелік є основним для укладання договору.

Існує також інформація, яку слід надати роботодавцю додатково для успішного проходження співбесіди.

Перелік додаткових документів, необхідних для надання роботодавцю найманим працівником

При наймі потенціальний працівник повинен надати:

  • довідку про стан здоров’я;
  • посвідку або військовий квиток;
  • пенсійне свідоцтво;
  • дані щодо інвалідності та пільг;
  • інформація про освіту (диплом, сертифікати, документальне підтвердження кваліфікації).

Додатковими документами кандидату додатково надається шанс отримати перевагу під час працевлаштування. Дякуючи їм, ФОП може отримати певні пільги при сплаті податків (у кожному випадку окремо).

Про перебіг найму

Майбутній роботодавець має скласти та підписати трудовий договір та зареєструвати нового працівника у пенсійній та податковій структурах. По завершенні цих дій вже наступного дня працівник вважатиметься офіційно працевлаштованим і може приступати до виконання своїх посадових обов’язків.

Щодо обмежень

Підприємець може наймати працівників, обмеження при цьому залежать від вибору ним системи оподаткування:

  • загальною системою оподаткування не передбечено ніяких обмежень;
  • на спрощеній системі оподаткування першої групи найм працівників заборонений;
  • вибір спрощеної системи оподаткування другої групи дозволяє наймати до 10 працівників;
  • на спрощеній системі третьої групи оподаткування при наймі працівників обмеження не передбачені.

Щодо правильного оформлення ФОП найманого працівника

Про укладення трудового договору

Для багатьох підприємців укладення трудового договору з працівником являє собою певну проблему. ФОП нерідко лякає необхідність вирішувати певний перелік питань щодо оформлення працівника та його реєстрації, внесення даних у базу, надання документації до податкових структур. Все це видається надто сладним. Тому варто розібратися в нюансах, і все обов’язково стане на свої місця.

Необхідно врахувати, що формою укладення будь-якого договору є виключно письмова, усно договори не укладаються.

Які бувають види трудових договорів?

Вирізняються два типи договорів:

  • Термінові. У таких договорах передбачається наявність початку і кінця їх дії. У випадку, якщо договір підприємцем не розірвано, він набуває статусу безстрокового.
  • Безстрокові. У таких договорах є початок дії, але відсутній її кінцевий термін.

Основу договору становлять вказані у ньому умови оплати праці. Заробітня плата має бути не нижчою від тієї, яку встановила держава. Важливим компонентом документу є також обумовлені у ньому правила роботи та взаємовідносин між сторонами.

Договором визначаються:

  • тривалість робочого дня (повний або неповний);
  • рівень оплати працівника;
  • графік роботи;
  • вихідні дні;
  • відпустка тощо.

Усі перелічені нюанси слід оформити у трудовому договорі і чітко визначити. Роботодавець може укладати із найманими робітниками як шаблонні договори, так і нестандартні договори, прописуючи в них свої власні умови.

130 переглядів

© 2024 · Безкоштовні зразки заяв та документів.
Використання матеріалів сайту можливе лише при наявності гіперпосилання на pozovna.in.ua.
Форма зворотнього зв'язку